Internet nám nabÃzà v mnoha pÅ™Ãpadech skuteÄnÄ› Å¡iroké možnosti. Jednou z tÄ›ch pomÄ›rnÄ› dost využÃvaných je i to, že si každý z nás může založit vlastnà webovou stránku. Na nà pak může prezentovat v podstatÄ› vÅ¡e, co jej napadne, pokud to neporuÅ¡uje zákon. Nenà tedy divu, že ji má mnoho lidÃ, aÅ¥ už fyzických Äi právnických osob. Je vÅ¡ak pravdou, že zdaleka ne každému se tento krok vyplatÃ.
Â
Â
V prvnà řadÄ› si musÃme uvÄ›domit, že tÃm hlavnÃm důvodem, proÄ si vlastnà web zakládáme, je to, aby jej ostatnà lidé Äetli. Chceme tedy, aby mÄ›l co nejvyÅ¡Å¡Ã návÅ¡tÄ›vnost. Ta vÅ¡ak nepÅ™ijde sama od sebe. I sebelepÅ¡Ã web musà být nejprve propagován, aby se o nÄ›m lidé dozvÄ›dÄ›li a aby vzbudil jeho zvÄ›davost. Teprve tehdy jej skuteÄnÄ› budou navÅ¡tÄ›vovat. To vÅ¡ak nenà zvláštÄ› dnes, kdy se vÄ›tÅ¡ina běžných lidà pÅ™esunula na sociálnà sÃtÄ›, nic jednoduchého. Pokud chceme mÃt skuteÄné výsledky, musÃme být ochotni do toho investovat skuteÄné penÃze, a je otázkou, zda nám to za to vůbec stojÃ.
Â
Â
S tÃm se pojà i otázka, zda to, co chceme svÄ›tu tÃmto způsobem sdÄ›lit, je skuteÄnÄ› tak důležité. JistÄ›, pro firmy to rozhodnÄ› význam má, neboÅ¥ vÄ›tÅ¡ina z nich pÅ™edpokládá, že lidé budou hledat informace o daném produktu právÄ› na internetu, a chtÄ›jà toho využÃt. OvÅ¡em běžný ÄlovÄ›k, který zde chce prezentovat napÅ™Ãklad své myÅ¡lenky Äi tÅ™eba svá dÃla, aÅ¥ už se jedná o literárnà Äi hudebnà poÄin nebo obrazy. SkuteÄnÄ› je potÅ™eba to vÅ¡e sdÄ›lit svÄ›tu? A jak se vyrovnáme s tÃm, pokud to nebude pÅ™ijato tak, jak bychom si přáli?
Â
Také je zde problém nejen toho, aby naÅ¡e stránka mÄ›la velkou návÅ¡tÄ›vnost, ale také aby ji mÄ›la konzistentnÄ›. To znamená v podstatÄ› neustále pÅ™idávat nový obsah. SkuteÄnÄ› máme na to, abychom nÄ›co takového dÄ›lali? Pokud ji totiž necháme ležet ladem, je jasné, že poÄet návÅ¡tÄ›v velmi rychle klesne. A to je nÄ›co, co žádný majitel webu nechce.